Zwroty & Reklamacje

ZWROTY ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE ONLINE NA KABOS.PL

 

Jeśli zmienisz zdanie i chcesz zwrócić swoje zamówienie, masz na to 14 dni. W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy (reklamacje@kabos.pl) bądź telefoniczny (42 680 00 31).
Poprosimy Cię o przesłanie produktów, potwierdzenia zakupu oraz formularz zwrotu na adres siedziby Kabos Cosmetics (93-155 Łódź, ul. Śląska 12). Bardzo ważne jest staranne zapakowanie produktów, by dotarły do nas w stanie nienaruszonym – na tej podstawie rozpatrzymy zwrot zamówienia.  W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o wyniku.

 

TUTAJ MOŻESZ POBRAĆ FORMULARZ ZWROTU

 

REKLAMACJE ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE ONLINE NA KABOS.PL

Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby wysyłane produkty były najwyższej jakości. Zdarza się jednak, że mogą one zostać uszkodzone podczas transportu lub przez nieuwagę podczas produkcji. W takich sytuacjach zawsze staramy się pomagać Klientom w szybkim rozwiązaniu problemów.

 

Jeżeli uważasz, że produkt, który do Ciebie trafił, jest uszkodzony lub niezgodny z opisem, prosimy o kontakt mailowy (reklamacje@kabos.pl - reklamacje wysyłane na inne adresy nie będą rozpatrywane) bądź telefoniczny (42 680 00 31). W komentarzu do sprawy podaj numer zamówienia oraz dołącz wyczerpujący opis problemu z produktem. Na reklamację produktu masz tyle czasu ile wynosi jego okres ważności (pamiętaj, że lakiery hybrydowe są lakierami światłoutwardzalnymi) - sprawdź proszę okres ważności po otwarciu - informacja na etykiecie produktu.
Poprosimy Cię o przesłanie produktów, potwierdzenia zakupu oraz wypełniony formularz reklamacyjny na adres siedziby Kabos Cosmetics (93-155 Łódź, ul. Śląska 12).

 

Na tej podstawie rozpatrzymy zwrot zamówienia, który potrwa nie dłużej niż 14 dni od dotarcia paczki. Poinformujemy Cię o opinii rzeczoznawcy, a następnie ustalimy szczegóły dalszego postępowania.

 

TUTAJ MOŻESZ POBRAĆ FORMULARZ REKLAMACJI


W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, firma Kabos wymieni Klientowi reklamowany towar na pełnowartościowy i odeśle na własny koszt.

 

W przypadku braku możliwości wymiany towaru (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), Klient ma prawo odstąpić od umowy, a Kabos zwróci Klientowi należność za reklamowany towar w terminie 14 dni. Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane.

 

Koszt wysyłki reklamowanego towaru zostanie zwrócony Klientowi przez Kabos przelewem na rachunek bankowy podany przez Klienta.