Regulamin

DEFINICJE

 

  • „Sprzedający” oznacza firmę Kabos Cosmetics z siedzibą przy ul. Śląskiej 12 w Łodzi (NIP: 7292725876)
  • „Kupujący” oznacza spółkę lub jednostkę organizacyjną nabywającą towary i/lub usługi od Sprzedającego.
  • „Umowa” oznacza pisemną albo ustną umowę sprzedaży zawartą pomiędzy Sprzedającym i Kupującym; umowa zawarta jest poprzez złożenie zamówienia przez Kupującego, której częścią są Warunki.
  • „Warunki” oznaczają Ogólne Warunki Sprzedaży.
  • „Towary” oznaczają katalogowe towary i usługi sprzedawane przez Sprzedającego.


WARUNKI PODSTAWOWE

 

  • Zamówienia przyjmowane są wyłącznie na zasadach określonych w niniejszych Warunkach, które wyłączają stosowanie jakichkolwiek warunków stosowanych przez Kupującego.
  • Wszelkie zmiany Warunków wymagają dla swojej ważności zgody na piśmie osoby upoważnionej do reprezentacji Sprzedającego.
  • Niniejsze Warunki stanowią integralną część Umowy i wyłączają zastosowanie wszelkich innych warunków określonych ustnie lub pisemnie, chyba że Strony w formie pisemnej postanowiły inaczej. Wyłącza się stosowanie przepisów Kodeksu Cywilnego o charakterze względnie obowiązującym.
  • Każda wycena i oferta może zostać wycofana lub zmieniona w dowolnym czasie przed przyjęciem przez Sprzedającego zamówienia złożonego przez Kupującego.
  • Sprzedający zastrzega sobie prawo do sprostowania każdego błędu pisarskiego lub arytmetycznego w ofertach, cennikach, fakturach lub innej dokumentacji.
  • Zamówienie złożone przez Internet, nabiera ważności w momencie, gdy Klient otrzyma elektroniczne potwierdzenie złożenia zamówienia.


DOSTAWA

 

  • Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby dostarczyć Towar w terminie do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Jeżeli dostarczenie Towaru w terminie nie jest możliwe, Sprzedający poinformuje o tym Kupującego i wyznaczy nowy termin. Niedostarczenie Towaru przez Sprzedającego w terminie nie upoważnia Kupującego do rozwiązania Umowy, odmowy przyjęcia dostawy lub wysuwania roszczeń o zwrot wydatków, odszkodowanie lub innych roszczeń z tego tytułu.
  • Adres dostawy powinien być wskazany w zamówieniu Kupującego, a wszelkie zmiany adresu dostawy powinny być pisemnie zgłoszone Sprzedającemu. Dostawę towarów na adres wskazany w zamówieniu przez Kupującego traktuje się jako dostawę zgodną z postanowieniami Umowy.
  • Dostawa jest bezpłatna dla zamówień w wysokości minimum 150 zł brutto, przy wyborze płatności przelewem. Koszty przesyłki wynoszą od 12,00 do 15,00 zł w przypadku paczki w usłudze Poczty Polskiej. Opłata za wysyłkę kurierską wynosi od 15,00 do 18,50 zł. Odnośnie niektórych produktów sprzedający zastrzega sobie prawo narzucenia sposobu wysyłki. W przypadku paczek o wadze większej lub niestandardowych wymiarach, opłaty naliczane są indywidualnie, a Państwo jesteście o tym informowani drogą mailową bądź telefoniczną.
  • Opłata za dostawę jest doliczona do faktury lub rachunku znajdującej się wewnątrz opakowania jako „Koszty Transportu”.
  • W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących stanu towaru bądź opakowania (paczka uszkodzona, otwarta, zamoczona itp.) nie macie Państwo obowiązku odbierania przesyłki od kuriera lub listonosza!!! W takim przypadku należy spisać „protokół uszkodzenia paczki” w obecności kuriera (protokół taki musi zawierać podpis kuriera). Bez takiego protokołu ewentualne reklamacje wynikające z uszkodzenia paczki produktów nie będą uwzględniane.
  • W przypadku zwrotu paczki do Nadawcy i powtórnego jej nadania, Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za ponowną wysyłkę.


CENA

 

  • Towary są sprzedawane po cenach obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
  • Kupujący jest zobowiązany do zapłaty pełnej ceny zamówionych Towarów.
  • Ceny podane na stronie internetowej są cenami brutto zawierającymi podatek VAT.
  • Aby dokonać zakupów w cenach hurtowych lub dla gabinetów należy w procesie rejestracji podać nr regon.


OPŁATY

 

  • „Płatność gotówką“ – płatność gotówką przy odbiorze zamówienia, w przypadku przesyłki pobraniowej.
  • Przelewem na konto.
  • Płatności on-line.
  • Zamówienie złożone przez Internet, nabiera ważności w momencie, gdy Klient otrzyma elektroniczne potwierdzenie złożenia zamówienia.
  • Na dokonanie płatności czekamy 5 dni, po tym czasie zamówienie zostaje anulowane (dotyczy również zamówień z odbiorem osobistym).

 
KLAUZULA INFORMACYJNA

 Kabos Cosmetics sp. z o.o.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO informuje, iż:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kabos Cosmetics sp. z o.o. (ul. Śląska 12, Łódź, NIP: 7292725876)

  2. Z administratorem można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej, pisząc na adres: info@kabos.pl lub listownie (w/w adres)

  3. Pani/Pana dane osobowe (m.in. imię, nazwisko, numer telefonu, adres, adres e-mail) przetwarzane będą w celu związanym z działalnością firmy, w tym w szczególności sprzedażą produktów firmy, rozpatrywaniem reklamacji i gwarancji.

  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, gdyż jest to przetwarzanie w „prawnie uzasadnionym interesie administratora”.

  5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być uprawnione organy administracji publicznej;

  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji nałożonych na firmę Kabos Cosmetics sp. z o.o. (ul. Śląska 12, Łódź, NIP: 7292725876) ustawowych obowiązków;

  7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem;

  8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;


PRZEJŚCIE RYZYKA I PRAWO ZATRZYMANIA

 

  • Z chwilą dostawy ryzyko w odniesieniu do Towarów przechodzi na Kupującego.
    Sprzedający zachowuje prawo własności towarów do momentu otrzymania pełnej zapłaty od Kupującego z tytułu zamówienia.
  • Do momentu pełnej zapłaty Kupujący dysponuje Towarami będącymi własnością Sprzedającego jako posiadacz i przechowuje je bez obciążania Sprzedającego kosztami z tego tytułu.
  • Do momentu pełnej zapłaty, zgodnie z postanowieniami niniejszych Warunków, Kupujący nie może zmienić lub pozwolić na zmianę miejsca przechowywania Towarów, do którego zostały dostarczone przez Sprzedającego. Kupujący musi przechowywać Towary w dobrym stanie i nie dopuścić do obciążenia Towarów lub do ustanowienia zastawu na Towarach powstałego z mocy prawa lub w inny sposób.
  • Do momentu pełnej zapłaty, Kupujący nie ma prawa do odsprzedaży Towarów będących własnością Sprzedającego, chyba że Sprzedający wyrazi zgodę w formie pisemnej.
  • W przypadku nie zastania Kupującego w momencie dostawy towarów przez firmę kurierską, Kupujący zobligowany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 11zł, za każdą próbę dostarczenia.


JURYSDYKCJA

 

Do Umowy zastosowanie mają przepisy prawa polskiego i powinna być ona zgodnie z nimi interpretowana, a wszelkie spory będą rozpatrywane przez sąd
w Łodzi właściwy ze względu na siedzibę Sprzedającego.

 

POSTANOWIENIA RÓŻNE

 

  • Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby wszelkie opisy i specyfikacje były prawidłowe, jednak Sprzedający zastrzega sobie prawo do sprostowania lub zmiany tych informacji bez powiadamiania Kupującego.
  • Kolory wyświetlane na monitorze mają charakter orientacyjny i mogą różnić się od rzeczywistych kolorów z palety lakierów Kabos. 
    Właściwym wyznacznikiem kolorów są oryginalne wzorniki lakierów Kabos - dostępne do obejrzenia w punktach. Kolory na ekranie nie odzwierciedlają również kolorów transparentnych, fluorescencyjnych, koloru białego oraz kolorów specjalnych.
  • W celu zapewnienia jakości usług Sprzedającego, niektóre rozmowy telefoniczne mogą być monitorowane dla celów szkoleniowych.