Darmowa dostawa od 150,00 zł

Pozyskiwanie i wymiana punktów

 

Program lojalnościowy Kabos

Zbieraj punkty za zakupy i wymieniaj je na zniżki lub wybrane produkty.

Sprawdź produkty za punkty Zaloguj się / Załóż konto

 

Jak zdobywać punkty w programie lojalnościowym

  1. Zaloguj się na kabos.pl.
  2. Dodaj do koszyka wybrane produkty i złóż zamówienie.
  3. Punkty naliczają się automatycznie do 21 dni od realizacji zamówienia.

Przelicznik: 1 zł = 1 pkt. Dodatkowe punkty możesz zyskać za: ocenę zamówienia, ocenę produktu, dodanie zdjęcia do opinii zamówień.

Jak kupić za punkty w programie - krok po kroku

  1. Zaloguj się na swoje konto.
  2. Wejdź na stronę produktu objętego programem (lub przejdź do listy: Produkty za punkty).
  3. Kliknij „Kup za punkty”.
  4. Przejdź do podsumowania i sfinalizuj zamówienie.

Ważne: Zamówienie nie może składać się wyłącznie z produktów za punkty! W koszyku musi znajdować się co najmniej jedna pozycja spoza katalogu punktowego. 
Łączna wartość zamówienia po wykorzystaniu punktów nie może wynosić 0,00 zł.

 

Przelicznik: 10 pkt = 1 zł.

 

Najczęściej zadawane pytania

 

Jak dołączyć do programu?

Załóż konto na kabos.pl lub zaloguj się, jeśli już je masz. Udział jest automatyczny dla zalogowanych użytkowników.

Jak zdobywam punkty?

1 pkt za każdą wydaną złotówkę. Dodatkowe punkty m.in. za: ocenę zamówienia, ocenę produktu, dodanie zdjęcia, udział w akcjach promocyjnych.

Gdzie sprawdzę saldo punktów?

Po zalogowaniu w zakładce „Program lojalnościowy” w panelu klienta.

Czy punkty mają termin ważności?

Nie.

Jak wykorzystać punkty?

Możesz wymienić je na zniżki lub na produkty „za punkty”. Przy produktach objętych programem widoczna jest liczba punktów potrzebna do zakupu.

Czy punkty łączą się z promocjami?

Zwykle tak, chyba że zasady konkretnej promocji stanowią inaczej.

Co w przypadku zwrotu?

Punkty przyznane za zwracane zamówienie są odejmowane od salda.

Czy mogę przekazać punkty?

Nie, punkty są przypisane do konta i nie podlegają przeniesieniu.

Nie naliczyły się punkty - co zrobić?

Skontaktuj się z nami: sklep@kabos.pl i podaj szczegóły zakupu. Zweryfikujemy i uzupełnimy punkty.

Czy mogę zrezygnować z programu?

Nie, program jest częścią konta użytkownika na kabos.pl dla osób zalogowanych.

 

Prawdziwe opinie klientów
4.9 / 5.0 991 opinii
pixel