JAK POZYSKAĆ STAŁE KLIENTKI SALONU KOSMETYCZNEGO

19.06.18

 

Gdy klientka podejmie decyzję, że dany zabieg kosmetyczny wykona w naszym gabinecie, a nie samodzielnie w domu, poza chęcią posiadania pięknego efektu, cieszy się z czasu tylko dla siebie i chwili relaksu. Kilkoma prostymi dodatkami, możemy umilić jej czas w taki sposób, aby już zawsze wybierała nasz salon. Oto niektóre z nich: 

 

1. Wygodny fotel z masażem

 

Zabieg na stopy trwa minimum godzinę. Nie ma nic gorszego niż niewygodny fotel, czy pozycja, w której spędzimy ten czas. Warto zastanowić się nad tym aby zamiast tradycyjnego fotela kosmetycznego, w miejscu, w którym wykonujemy pedicure, zainwestować w fotel z masażem, lub specjalną nakładkę na siedzisko, która posiada funkcję masażu. Stylistka wykonuje zabieg na stopy a klientka w tym czasie ma masowane plecy. Na rynku istnieje kilka tego typu produktów. W większości z nich, można samodzielnie wybierać rodzaj masażu i to, która partia pleców będzie poddana zabiegowi.

 

Tego typu urządzenia przynoszą realną ulgę zmęczonym plecom. Klientka wychodzi z salonu nie tylko piękniejsza o zadbane stopy ale także zrelaksowana i rozluźniona. Na pewno zapamięta nas na dłużej i poleci swoim znajomym.

 

2. Masaż stóp i dłoni

 

Manualny masaż może oczywiście stanowić osobny punkt w ofercie salonu, jednak czemu by nie wprowadzić jego namiastki do zabiegu mani-pedi? Może trwać choćby 3 minuty. Będzie to niezwykle miły akcent, którego klientka się nie spodziewa, a który bardzo doceni.

 

Masażem można zakończyć manicure lub pedicure, który dodatkowo może być wzbogacony o elementy akupresury. Dzięki temu wszelkie użyte kosmetyki pielęgnacyjne także lepiej się wchłoną.

 

3. Peeling

 

Wiele gabinetów kosmetycznych pozostawia ten zabieg jako odrębny element, dodatkowo płatny. Niemniej coraz częściej jest to standardowa usługa podczas pielęgnacji, która jest wliczona w cenę. Jest to świetny pomysł, bo peeling wykonany po zabiegu usuwania martwego naskórka, wygładzi skórę, dotrze do miejsc, które frezarka, lub pilnik ominęły i pozostawi dłonie i stopy dokładnie oczyszczone i nawilżone.

 

Podczas wykonywania peelingu pobudzamy krążenie krwi, poprawia się także wygląd skóry a mięśnie odpoczywają. Tym samym podkreślony zostanie efekt manicure i pedicure. Gołym okiem widać który zabieg był wzbogacony o peeling a który nie.
Profesjonalny, gruboziarnisty peeling możesz kupić TUTAJ.

 

4. Dodatkowa pielęgnacja

 

Poza standardową odżywką do skórek, można zaproponować klientce dodatkowe odżywienie. Jeżeli przychodzi do nas stale, raz na jakiś czas zaproponujmy jej maskę na dłonie lub stopy, albo nałóżmy preparat głęboko regenerujący np. Nail Magic Oil (do kupienia TUTAJ), który poza samą płytką fantastycznie zadziała na skórę.

 

Możemy także zaproponować preparat, który zmniejszy przebarwienia, czy niedoskonałości. Świetnym pomysłem w upalne, letnie dni jest propozycja nałożenia balsamu chłodzącego stopy (do kupienia TUTAJ).

 

5. Fachowe porady

 

Wykonywanie zabiegu to świetny moment aby wymienić kilka zdań z klientką. Pamiętajmy o tym, że to stylistka jest profesjonalistką, która latami, poprzez doświadczenie i wiele różnych odbytych szkoleń, zgromadziła cenną wiedzę. Czemu by nie podzielić się nią z naszą klientką? Mogą to być proste porady odnośnie dobierania koloru lakieru do typu urody, kształtu paznokcia, ale także sposobach codziennej pielęgnacji. Możemy w kilku słowach podpowiedzieć jakie kosmetyki będą odpowiednie do danego typu skóry, czy też przekazać instrukcję obsługi odnośnie domowego sposobu stylizacji paznokcia. Informacji, które zainteresują klientkę jest na pewno cała masa.

 

Sam fakt, że wybrała się do salonu świadczy o tym, że zależy jej na zadbanych stopach i dłoniach i chętnie usłyszy jak może własnym sumptem poprawić ich wygląd.

 

Aby pozostawić w klientce miłe wspomnienia z wizyty w naszym salonie, należy ją ugościć tym, co mamy najlepsze. Gratisy, rabaty, czy zakupy grupowe nie są dobrym pomysłem. To działanie krótkofalowe, do których klienci się przyzwyczajają i wkrótce oczekują więcej. Ważne aby salon oferował jakąś wartość dodaną, której nie znajdzie się gdzieś indziej. Jak widać, przy małym nakładzie, można zaproponować coś ciekawego, co sprawi, że klientka wyjdzie od nas usatysfakcjonowana i poczuje się wyjątkowo.

 

<a href=https://zapodaj.net/e3568cef3ba7b.jpg.html>czerwone1.jpg</a>

  • DOŁĄCZ DO NAS