1. Czy zamówienie można odebrać osobiście?

Tak, w sklepie stacjonarnym w Łodzi, przy ul. Śląskiej 12 (weście od ul. Kilińskiego) czynne od poniedziałku do piątku 08:15-16:00.

2. Czy otrzymam fakturę VAT na zakupiony towar?

Tak, wystarczy zaznaczyć odpowiednie pole przy zamawianiu i podać dane do faktury VAT. Faktura zostanie dołączona do zamówienia.  

3. Czy mogę wprowadzić zmiany do zamówienia?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możemy je zmienić. Skontaktuj się z nami bezpośrednio: 426-800-031 / sklep@kabos.pl

4. Czy dostanę informację co dzieje się z moją przesyłką?

Na każdym etapie procesu zakupowego (zamówienie, skompletowanie zamówienia, wysyłka) będziemy Cię informować poprzez email.

5. Jak zgłosić reklamację lub zwrot?

Odwiedź naszą stronę zwroty i reklamacje lub skontaktuj się z nami bezpośrednio: 426-800-031 / sklep@kabos.pl

6. Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Od 1 do 3 dni od momentu nadania paczki. 

7. Jakie występują formy dostawy?

O formach dostawy możesz przeczytać na stronie dostawa. Dostępne formy dostawy znajdziesz również, gdy przejdziesz już do procesu płatności.

8. Ile zapłacę za przesyłkę?

Wszelkie informacje na kosztów dostawy znajdziesz na stronie dostawa. Pamiętaj, że dla zamówień powyżej 250 zł dostawa jest gratis.

9. Jak zapłacić za zamówienie?

Wybierz dogodną dla siebie formę zapłaty przechodząc do procesu zamawiania po wcześniejszym wybraniu produktów. Oferujemy zwykły przelew, za pośrednictwem Dotpay oraz płatność za pobraniem.

10. Co to jest kupon rabatowy i jak mogę go wykorzystać?

Kupony rabatowe to forma promocji naszego sklepu. Jeśli posiadasz kod rabatowy - dodaj wybrane produkty do koszyka, a następnie wpisz kod w odpowiednim polu przy płaceniu. Rabat (wyrażony procentowo, kwotowo lub jako darmowa dostawa) zostanie odliczony od sumy pozycji w Twoim koszyku.

11. Jak je anulować błędne zamówienie?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możemy je zmienić. Skontaktuj się z nami bezpośrednio: 426-800-031 / sklep@kabos.pl